Saturday 19 March 2011

Ada apa dengan Herotopia?

Assalamualaikum wbt and hello

Ada apa dengan Herotopia? ehehhe. Saya student di MSU Shah Alam. Pelajar ijazah pendidikan awal kanak-kanak. Sekiranya kita menjadi guru atau bakal ibu atau bapa kepada anak-anak kecil kita, mesti kita inginkan yang terbaik.

Kebanyakan kanak-kanak suka bermain games. Baik di fb atau di mana2 sahaja. Dan kadangkala, kita terlupa dan terlepas pandang apakah kebaikan yang sebenarnya kepada anak-anak kita . Maka, saya ada terjumpa game ni, how to be hero. Bagaimana menjadi hero dan pada masa yang sama. Saya sangat teruja dengan website ni kerana, ia menitik beratkan sekuriti dari ibubapa. It shows that, they really monitor and it is educational for the children to play and do not have something that is not suitable for them.

Saya kenalkan..HEROTOPIA~~(macam iklan kat pentas kan).

1.  You can create atau anak tu sendiri boleh create nama untuk hero mereka dan memilih watak yang sesuai. Paling saya suka ialah..watak-wataknya sangat comel!!terutama yang baby. ehehe..




If you ask me, saya pilih BABY!!!. Apabila saya memilih this character, we can choose what type of hair we want..very fashionable.

boleh memilih warna kulit..warna mata..warna topeng..baju...dan macam-macam lagi..sangat menarik.
Saya baru test this game. Jom, kita kongsi and discuss about it.

No comments:

Post a Comment